loading...
ترفندستان کامپیوتر و موبایل | pcfans.ir
Mohammad بازدید : 268 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

رهایی از دست کاربران مزاحم در Yahoo messenger


ممکن است شما نیز گاهی در یاهو مسنجر از دست بعضی کاربران دیگر به ستوه آمده باشید و در نهایت به حالت Invisible درآمده اید یا حتی از یاهو خارج شده اید. اما این روش ها اصولی نیستند! اکنون قصد داریم تا چند روش کارآمد برای رهایی از دست این افراد را به شما معرفی کنیم.

Mohammad بازدید : 259 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

حذف کامل ID و ایمیل در یاهو


گاهی به واسطه ساخت یک اکانت جدید در یاهو یا به هر دلیل دیگر ممکن است دوست داشته باشید اکانت خود شامل ID و ایمیل خود را در یاهو پاک کنید. یاهو این امکان را به شکلی مخفی برای شما فراهم کرده است.

Mohammad بازدید : 280 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (1)

رفع اشکال عدم نمایش عکس ها در اینترنت


مشکل :  وقتی وارد یک سایت یا وبلاگ می شوید به جایی که عکس های آن را مشاهده کنید علامت ضربدر را می بینید؟
این خطا معمولا از طراحی نا درست صفحات وب می باشد برای رفع این خطا روی عکس مورد نظر رفته سپس کلیک راست کرده وقتی منوکلیک راست ظاهر شد روی گزینهPropertiesکلیک کنید حالا از منوی باز شده آدرس جلو URLرا در جعبه آدرس مرور گرتان بنویسیدوenterرابزنید.

 

Mohammad بازدید : 201 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"پاک کردن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر


اگر از کاربران یاهو مسنجر باشید، حتماً برای شما نیز پیش آمده است که پس از اینکه فردی ID شما را Add می‏کند، پشیمان شده‏اید و دیگر دوست ندارید فرد مورد نظر شما را در لیست دوستان خود داشته باشد. اما دیگر خودتان نمی‏توانید جهت پاک کردن IDتان از لیست فرد مورد نظر اقدامی کنید. می‏توانید فرد را Ignore کنید اما نمیتوانید ID خود را از لیست دوستانش حذف کنید و به نوعی گرفتار می‏شوید. در گذشته، برنامه‏های مختلفی جهت انجام این کار ساخته شده‏اند، اما همگی مشکلاتی داشته و یا در حال حاضر از کار افتاده‏اند. اما هم اکنون در این ترفند قصد دارم نحوه پاک نمودن ID خودتان از Add List افراد دیگر در یاهو مسنجر را به روشی بسیار ساده بیان کنم. بدون نیاز به نرم‏افزار و بدون اینکه فرد مورد نظر بویی از این موضوع ببرد، مگر اینکه خودش دقت کند و ببینید دیگر شما در لیست دوستانش نیستید!

Mohammad بازدید : 247 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"داشتن چند ID مجازی در یاهو


 

سایت یاهو امکان بسیار جالبی برای کاربرانش در نظر گرفتهاست. این امکان بدین صورت است که کسانی که می خواهند علاوه بر یک ID که در سایتیاهو دارند ID دیگری نیز داشته باشند با استفاده از امکان Creat Profile یاهو تا 6 ID مجازی برای خود بسازند و می توانند حتی با هر 6 ID همزمان در یاهو مسنجر لوگینکنند. برای یادگیری این موضوع با من همراه باشید.

 

Mohammad بازدید : 233 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"تغییر پسورد یاهو از طریق یاهو مسنجر


ممکن است شما نیز دوست داشته باشید پسورد ایمیل و آیدی خود را در سایت یاهو عوض کنید. این کار به چند طریق انجام میشود. از آنجا که کاربران یاهو مسنجر بسیار زیاد هستند این بار قصد دارم ترفندی را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن میتوانید پسورد یاهو خود را از طریق یاهو مسنجر تعویض نمایید.

Mohammad بازدید : 267 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"فراخوانی فایل های دانلود نشده (در فایر فاکس)


ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که در حال دانلود یک فایل از اینترنت هستید اما به دلیل قطع اینترنت یا هر دلیل دیگر ، فایل شما به صورت ناقص و نصفه و نیمه دانلود میشود و طبعأ غیر قابل استفاده است تا زمانی که مجدد دانلود را انجام دهید. اما ممکن است دوست داشته باشید از همان فایل ناقصی که دانلود کرده اید به نوعی استفاده کنید. در صورتی که از کاربران مرورگر پرطرفدار فایرفاکس باشید امکان اینکار را خواهید داشت. بدین شکل که به عنوان مثال یک فایل موزیک را دانلود میکنید اما هنگامی که 80% فایل دانلود شده است ناگهان ارتباط اینترنت قطع میشود. با این ترفند میتوانید همان مقداری که دانلود شده است ، یعنی 80% فایل موزیک را فراخوانی نموده و گوش کنید.

Mohammad بازدید : 241 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)

\"\"مزایای استفاده از BCC در ایمیل


به منظور ارسال نامه های الکترونیکی از برنامه های متعددی نظیر Outlook استفاده می گردد . برای مشخص نمودن آدرس دریافت کنندگان یک Email  می توان از فیلدهای To و یا CC استفاده نمود . در برخی موارد استفاده از فیلد BCC گزینه ای مناسب و در عین حال ایمن تر به منظور ارسال نامه های الکترونیکی است.

Mohammad بازدید : 225 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

  دانلود آهنگ های مختلف به شکل رایگان از گوگل

 


بدین منظور :

 وارد موتور جستجوی گوگل بشوید . 

اکنون دستور زیر را در قسمت جستجو وارد کنيد :

intitle:index.of? Format IRITN

اکنون ميبایست پارامترهای جستجو را جایگزین کنيد :

در دستور فوق به جای واژه " IRITN " ميبایست نام خواننده مورد نظر را تنها به زبان انگليسی وارد کنيد .  به جای واژه " Format "نيز بایستی فرمت مورد نظر آهنگ را تعيين کنيد.

Mohammad بازدید : 388 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

تصور اینکه عکس ها و کلیپ های ویدئویی موجود در گوشی که می تواند اکثر آنها نیز شخصی باشد و از طرق مختلف به آن اضافه شده در حین کانکت به اینترنت به صورت اتوماتیک آپلود می شود،بدون آنکه شما متوجه این اتفاق باشید ،بسیار سخت بوده ومطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از وب بلاگ فارسی، در صورتی که شما تاکنون متوجه این موضوع نشده باشید با تغییرات جدیدیکه در جستجوی مطالب در گوگل انجام شده است ،شما بخشی از این تصاویر و ویدئوها را درنتایج جستجوی گوگل خواهید دید !

Mohammad بازدید : 247 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

توجه                    توجه

هشدار برای کاربران یاهو 

این بار میخواهیم یکی از روشهائی رو که هکر ها از اون برای هک کردن آی دی یاهو استفاده میکنند رو بهتون آموزش دهیم:معمولا هکرها ، شما رو با حقه های رنگین و جذاب وادار به Login کردن در صفحه ای میکنند که کاملا شبیه به صفحه Login در یاهو است و شما ذره ای شک نمیکنید!
اما Login کردن همان و ارسال ID و Password شما به ایمیل هکر همان! همیشه در برخورد با این صفحات مراقب باشید که login نکنید!

Mohammad بازدید : 235 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌های موتور جستجوی گوگل این است که شما می‌توانید به راحتی تاریخ عرضه‌ی محصولات هنری (فیلم، موسیقی، بازی‌های رایانه‌ای و ...) به بازار را در همان محیط لیست نتایج جستجو مشاهده کنید. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

Mohammad بازدید : 422 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

ممکن است برای یک کار خاص ترجیح بدهید که از آدرس پست الکترونیکی اصلی خود استفاده نکنید؛ همچنین شاید تمایل نداشته باشید برای آن کار یک پست الکترونیکی جدید ایجاد کنید. یاهو تدبیری برای این مشکل اندیشیده که به وسیله‌ی آن می‌توانید در داخل حساب کاربری خود در یاهو یک آدرس جدید ایجاد کنید که تمام ایمیل‌های ارسال شده برای این آدرس مستقیماً وارد ایمیل اصلی شما گردد.

Mohammad بازدید : 233 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

آیا می‌دانید جستجوی حرفه‌ای در اینترنت یک شغل به‌شمار می‌رود و می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد باشد؟ دوست دارید با همان سرعتی که موتورهای جستجو به جستجو در میان میلیاردها رکورد اطلاعاتی می‌پردازند، نتیجه مطلوبتان را پیدا کنید؟ با رعایت فنون جستجو و توجه به نکات و ترفندهای جستجو در گوگل می‌توانید در کمترین زمان، بهترین و نزدیک‌ترین نتیجه را از جستجوی خود دریافت کنید.

Mohammad بازدید : 226 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر از کاربران همیشگی مسنجر محبوب ، یاهو مسنجر باشید ، حتمأ به این موضوع پی بردید که نمایش PM ها گاهی چه آزارهنده میشود؟ به ویژه وقتی مشغول کاری هستید و با ارسال PM از جانب دوستانتان پنجره PM به طور مزاحمی ظاهر میشود. به خصوص وقتی شخصی در کنار شما حضور دارد این موضوع آزاردهنده تر نیز میشود. پس علاوه بر این موضوع برای تنوع هم که شده خوب است با استفاده از این ترفند نوع نمایش پنجره PM به هنگامی که دوستانتان به شما پیام میدهند را عوض کنید...

Mohammad بازدید : 613 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (1)

چند وقتی است که شرکت یاهو به خیال خود نام کشورمان را از لیست کشورهای خود حذف کرده و مانع ساخت ایمیل توسط ایرانیان می شود ولی امروز ترفندی را برای شما قرار داده ام که این مشکل را رفع می کند

برای مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

----------------------------------------------------------------------------------------------

توجه توجه: این ترفند توسط شرکت یاهو از کار افتاده برای دریافت ترفند جدید روی لینک زیر کلیک نمایید!

http://www.pcfans.rozblog.com/post/16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 5,771
  • بازدید کلی : 688,260